Skolen underviser i praksis


Skoler og regeringer forsøger at undervise på et højt niveau af kvalitet og effektivitet.

Den digitale verden tilskynder os til at være kreative og fantasifulde. Imidlertid kæmper vi ofte for at finde nye måder at blive kreative på uden at føle, at vi bare gentager os selv. Skolen er et sted, hvor eleverne kan lære, vokse og lære igen. Det er et glimrende sted at lære at være kreativ.

En god skole har mange lokaler, hvor eleverne kan arbejde med deres klassekammerater om forskellige emner som:

Den skole, jeg refererer til, er den, jeg gik på. Min skole er en non-profit, privat finansieret enhed, som har eksisteret i mere end 100 år nu. Det beskæftiger mere end 600 mennesker og har omkring 60 elever pr. Klasse.

Skolen underviser i praksis ved at undervise børn på forskellige niveauer – førskole, børnehave, primær og sekundært niveau. Det tilbyder også klasser for voksne (både på fuld tid og på kort sigt).

Det har en meget stor indvirkning på undervisningen, da det dagligt ændrer menneskeliv. Et nyt barn lærer forskellige færdigheder baseret på de specifikke behov hos forældrene, der arbejder på forskellige arbejdspladser. Når disse færdigheder er undervist ved hjælp af denne skoles pensum, bliver de undervist igen på andre skoler i hele Indien, så den spreder sig til hele

Dette afsnit vil handle om praktisk arbejde og skoleverdenen.

Miljøet, der omgiver os

Vi har alle brug for at generere indhold til vores arbejde. Miljøet omkring os påvirker vores produktivitet og kreativitet. Hvis vi skal være kreative, skal vi være i stand til at generere indhold inden for samme miljø. Dette er ikke muligt, hvis vi arbejder på et kontor eller på en skole.

Begrebet ‘miljø’ har eksisteret siden mindst renæssancen, hvor kunstnere brugte det til deres lærreder, men det har fået større betydning i de senere år takket være dedikeret forskning i dets indflydelse på kunst og kultur.

En masse forskning i dette emne blev udført af professor Robert Merton i hans berømte papir “The Measurement of Creativity” (1958). Han hævdede, at kunstnerisk produktion faktisk var et resultat af miljøstimulering; med andre ord, kunstnerisk kreativitet blev påvirket

Med teknologiens fremskridt bevæger menneskeheden sig mod en fremtid, hvor kunstig intelligens (AI) bliver mainstream.

Vi er nu i stand til at skabe unikt og unikt indhold med AI -hjælp ved hjælp af maskinlæringsalgoritmer. Dette betyder imidlertid også, at der er mange områder, hvor AI -skriveassistenter ikke kan hjælpe os. For eksempel kan de ikke skrive statiske artikler til os, og de kan heller ikke generere nyhedsartikler om bestemte emner. Men vigtigst af alt vil kunstassistente skriveassistenter aldrig erstatte menneskelige tekstforfattere, der normalt er mest kreative og dedikerede til deres job.

Verden er overfyldt, og der er meget rod omkring os. Folk kan ikke lide at skulle beskæftige sig med miljøet og det rod, der omgiver dem. Det er derfor, AI -skriveassistenter i stigende grad bliver populære på arbejdspladsen.

De kan hjælpe mennesker med at generere ideer på en interaktiv måde, gøre dem relevante, interessante og relevante for læserne. Computere kan trænes eller undertiden gives specifikke opgavesæt, der skal udføres, når mennesker kræver det.

De kan endda bruges, når der er for meget information tilgængelig online til, at mennesker kan få adgang til det hele rettidigt på grund af deres begrænsede opmærksomhed. En maskine kan hjælpe mennesker med at navigere gennem denne informationsoverbelastning uden at miste fokus eller let blive distraheret af den